SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra Listy z Whitechapel GALAKTA

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

GALAKTA
Wiek 10-14, >15
Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • BW24 gry strategiczne

Opis produktu:

Londyn, 1888 rok, labirynt cuchnących i zatłoczonych uliczek. Niektórzy mówią, że ta dzielnica to piekło. Inni, do których nie uśmiechnęło się szczęście, nazywają ją domem. Na każdym rogu znajdziesz prostytutki. Ludzie nazywają je `nieszczęśnicami` i nie ma chyba dla nich trafniejszej nazwy.
Witaj w dzielnicy Whitechapel. Witaj na ulicach Kuby Rozpruwacza.



W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali - pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa. Tymczasem detektywi wykorzystują siłę dedukcji i przewagę liczebną, by go schwytać, nim dokona kolejnej zbrodni. Czy najsłynniejszy seryjny zabójca w historii ucieknie ponownie, czy tym razem dosięgnie go sprawiedliwość?
Polowanie się rozpoczyna!

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
1 instrukcja,
1 plansza do gry,
5 arkuszy policji,
4 Listy Kuby Rozpruwacza,
5 żetonów Szefów Dochodzenia,
5 żetonów Ruchów Specjalnych,
16 drewnianych znaczników,
12 drewnianych pionków,
1 zasłonka Kuby Rozpruwacza,
1 bloczek arkuszy ruchu Kuby Rozpruwacza,
27 plastikowych znaczników.

Ilość graczy: 2-6 graczy
Czas gry: około 90-120 minut
Wiek: od 13 lat.



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Promocje: Halloween
Wiek: Gry dla 10 latków,  Gry dla 11 latków,  Gry dla 12 latków,  Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Ilość graczy: 2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
Gry: dedukcyjne,  przygodowe,  strategiczne
Producent: GALAKTA
Wymiary opakowania: 295x295
Numer producenta: PL-SAM29

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - Gry - Gra Listy z Whitechapel

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.8/5 ( 18 ocen )
  • 5
    16
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 7-03-2018 13:17

Od momentu, kiedy pierwszy raz przeczytałem o tej grze i zobaczyłem film z przebiegu pojedynku na wyższość umysłu ? wiedziałem, że chcę ją mieć na własność. Pytanie brzmiało tylko, kiedy? W obecnym momencie nie jest to dla nas gra rodzinna, ponieważ Młody Giercownik nie dorósł jeszcze do planszówek dedukcyjnych (i prezentowanej tu tematyki), więc będziemy grali we dwoje lub przy spotkaniach ze znajomymi. Zakup odkładaliśmy zatem wiele razy na później, żeby na już ? wydawać na produkty, z których wszyscy będziemy czerpali radość zabawy. Ostatecznie przyszedł jednak i na nią czas?

O artyzmie wykonania Listów z Whitechapel i jakości komponentów można pisać wiele, począwszy od tego, że pionki przypominają nam o rolach, w jakie się wcielamy, a na planszy- mapie skończywszy. Kuba Rozpruwacz ? jegomość w cylindrze, czarny charakter, nieuchwytny anonimowy morderca ? na pewno nie pionek, ale tu odwzorowany klimatycznie. Nieszczęśnice (genialna nazwa i jakże trafna) w anielskich strojach ? aż chce się je splamić jakąś czerwoną substancją, chociażby ketchupem. Panowie policjanci w charakterystycznych nakryciach głowy angielskich stróżów prawa, w wyrazistych kolorach dla każdego z graczy stojących po właściwej stronie barykady. Plastikowe szkiełka żółtych tropów (w tym fałszywych, zwodniczych niebieskich) i krwistych śladów zbrodni, które kojarzą nam się z lupą detektywa badającego w powiększeniu każdy fragment miejsca zbrodni. Żetony ruchów specjalnych, które są idealnie dopasowane do toru pól, a których nazwy oddają charakter ich użycia. Zasłonka ukrywająca oblicze Kuby Rozpruwacza i jego diabelskie plany posiadająca schematyczną mapkę, która się przydaje, żeby nie spoglądać na planszę i wzrokiem nie zdradzić naszej kryjówki lub potencjalnej ofiary. Autentyczne zdjęcia śledczych uczestniczących w tych mrożących krew w żyłach wydarzeniach. Najciekawsze jest to, że najsłabsze jakościowo komponenty gry i także najbardziej odbiegające od jej mrocznej atmosfery są tytułowe listy ? takie zrządzenie losu. Jest też notes, który pewnie szybko się wykończy ? jedną z kartek do zapisywania numerów przebytej drogi warto wyrwać i zawczasu oddać do laminowania ? nigdy nie wiadomo kiedy krew wsiąknie w papier lub przez przypadek zapiszemy komplet, a tak to ? ciach, bzzz ? i kolejna kopia gotowa. Proponujemy także do pudełka na stałe włożyć ołówek i gumkę, żeby zawsze mieć je pod ręką i móc po zabawie wymazać nasze ruchy i zbrodnie z gry z pamięci. Ups? jeszcze arkusze policji o których zapomnieliśmy ? to ściągawki, które po kilku rozgrywkach nie będą nam już do niczego potrzebne i odejdą w niepamięć jak u nas.

http://mlodygiercownik.pl/2016/05/08/recenzja-gry-planszowej-listy-z-whitechapel/

Czy recenzja była pomocna?

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 9-05-2016 00:15

Moim zdaniem to najlepsza gra dedukcyjna - niesamowity klimat, cudowne wykonanie, po prostu perełka. Moja recenzja na...gdzie każdego dnia opisuję inną grę - zapraszam i polecam ten produkt.

Czy recenzja była pomocna?