- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.gry / zabawki
Producent The Purple Cow |
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Zgadnij Pięć to wciągająca gra słowna dla dwóch graczy. Spróbuj odgadnąć 5-literowe słowo w nie więcej niż 6 próbach! Jeśli uda ci się poprawnie odgadnąć słowo - wygrywasz, jeżeli nie to wygrywa przeciwnik.
Instrukcja:1. Gra posiada 2 plansze. Jedną z napisem "5 Letter Word" i drugą z napisem "Decoding table". 2. Gracz 1 wymyśla 5-literowe słowo (bądź wybiera jedno z dostępnych na planszy) i umieszcza je na wskazanym miejscu na planszy "5 Letter Word" używając magnesów z literami. 3. Gracz 2 (Zgadujący) ma teraz 6 prób na odgadnięcie słowa. 4. Gracz 2 zgaduje po raz pierwszy. Układa 5-literowe słowo z magnetycznych literek na planszy "Decoding table" w pierwszym rzędzie. 5. Jeśli Graczowi 2 udało się poprawnie odgadnąć którąś z liter na jej właściwym miejscu, Gracz 1 bierze z banku odpowiadającą jej literę i umieszcza ją w odpowiednim miejscu w rzędzie poniżej. Przykład: Jeśli Gracz 1 wybrał słowo PITCH, a Gracz 2 za pierwszym podejściem zgadując ułożył słowo TEACH to litery C i H znajdują się w obu słowach w tym samym miejscu. W takim przypadku Gracz 1 umieszcza C i H w następnym rzędzie liter (Zgadywanie nr 2). 6. Jeśli Gracz 2 odgadł prawidłowe litery, ale w niewłaściwym miejscu to Gracz 1 umieszcza te litery w kole na planszy pod "Decoding table". Przykład: Litera T występuje w słowie TEACH i w słowie PITCH, ale nie w tym samym miejscu (jest pierwszą literą w TEACH i trzecią literą w PITCH). W tym przypadku Gracz 1 bierze z banku literę T i umieszcza ją w kole na planszy - wskazując Graczowi 2, że litera T znajduje się w słowie, ale w innym miejscu. 7. Jeśli Gracz 2 (Zgadujący) poprawnie odgadnie słowo w maksymalnie 6 próbach - wygrywa. Jeśli tego nie zrobi - wygrywa Gracz 1.
Cechy gry magnetycznej The Purple Cow:
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Gry / Zabawki |
Promocje: | Wysyłka 24h |
Gry: | logiczne |
Producent: | The Purple Cow |
Wymiary opakowania: | 18x10.3x1 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.