Opis produktu:
To Oni... Najeźdźcy ze Scytii
Przed wiekami potężne imperia Grecji,Persji kontrolowały olbrzymie terytoria i cieszyły się wielkim dobrobytem. Olbrzymie armie broniły ich interesów ale mimo to
nie mogli czuć się całkowicie bezpieczni. W dalekich rejonach okolice Morza Czarnego krążyły pogłoski o zbliżającym się potężnym wrogu. Dosiadając swych rączych koni przybyli nieustraszeni wojownicy i wojowniczki mistrzowsko władający łukami ,toporami i mieczami. Dotąd nikt o nich nie słyszał ale ale miało się to zmienić. Nie byli zwykłymi dzikusami z odległych ziem. Rzemieślnicy tych plemion słynęli z kunsztownych ozdób i złotej biżuterii. Produkowali skórzane pancerze oraz tworzyli łuki refleksyjne. Zaś na polach bitew towarzyszyły im orły. Niektórzy wierzyli że to właśnie protoplaści Azmazonek. Ale oni byli kimś więcej
niż bajkami to byli
Najeźdźcy ze Scytii. Najeźdźcy ze Scytii są strategiczną grą planszową autorstwa Shema Philipsa, twórcy trylogii Zachodnich Królestw ( i trylogii Północy).
Podczas rozgrywki w wyjątkowy sposób wykorzystujemy mechanikę tzw. Worker placement gdzie zarządzamy swoimi robotnikami.
Podczas rozgrywania swojej tury gracz ma do dyspozycji tylko jednego robotnika i kładzie go na wybranym przez siebie polu planszy, wykonując akcję z tego pola, następnie zabiera robotnika z innego pola, również wykonując jego akcję. Tym samym
Najeźdźcy ze Scytii stanowią udoskonaloną wersję Najeźdźców z Północy, oferując większe pole rozgrywki, indywidualnego Bohatera dla każdego gracza i możliwość umacniana własnej drużyny poprzez Konie i Orły. Najeźdźcy ze Scytii zawierają w sobie również elementy oraz mechaniki z dodatków do Najeźdźców z Północy, co czyni z nich wspaniałą propozycję dla wszystkich fanów rozbudowanych gier euro. Jednocześnie najnowsze dzieło Phillipsa to gra szybka i intuicyjna, oferująca przystępny wariant solo.
Najeźdźcy ze Scytii - Podboje i najazdy
Podczas rozgrywki
Najeźdźców ze Scytii celem każdego gracza jest osiągniecie jak największej liczby Punktów Zwycięstwa na koniec gry.
Punkty Zwycięstwa przyznawane są za skuteczne najeżdżanie Osad, Łupienie ,oraz organizowanie Wypraw.
W tym celu Gracze będą rekrutować swoją Załogę ,dla której będą Tresować Zwierzęta i gromadzić niezbędne Zapasy.
Rozgrywka kończy się w momencie gdy na planszy pozostają już tylko 2 Osady których nikt nie złupił lub 2 wyprawy których nikt nie zrealizował.
Najeźdźcy ze Scytii - Przygotowania i plądrowanie
Przygotowanie Podczas swojej tury każdy z Graczy będzie miał do wyboru dwie opcje - Pracę lub Najazd. Wybierając Pracę wybiera jedną z ośmiu dostępnych w Wiosce Scytów akcji ,kładąc tam swojego Robotnika. Koszary pozwalają leczyć członków Załogi lub rekrutować nowych, w Stajniach wyhodujemy dla nich Konie i Orły, Farmy dostarczą zaopatrzenie. Za korzystanie z tych możliwości zapłacić będą mogli różnymi zasobami zdobywanymi podczas Najazdów - Złotem, Srebrem lub Kumysem.
Najazd Załoga może liczyć maksymalnie pięciu Członków, umieszczanych na Planszach Graczy. Każdy z Członków dysponuje indywidualnymi zdolnościami, oraz każdemu z nich można dołączyć Orła i/lub Konia. Konie zwiększą zdolności bojowe Członków Załogi w trakcie Najazdu, a Orły podwoją ich umiejętności. Decydując się na Najazd wymagana jest odpowiednia ilość zasobów oraz poziom siły naszej Załogi i robotnik we właściwym kolorze.
Najeźdźcy ze Scytii - Atuty:
- Kolejny strategiczny tytuł Shema Phillipsa (Architekci Zachodniego Królestwa), z piękną warstwą graficzną Sama Phillipsa (Mur Hadriana);
Kompilacja kilku mechanik (zarządzanie robotnikami i zasobami, asymetryczne zdolności), przy jednocześnie szybkiej i intuicyjnej rozgrywce oraz wariancie solo;
- Ponad 200 drewnianych komponentów, duża, różnorodna plansza i wspaniałe wizerunki Scytów wraz z końmi oraz orłami;
- Wciel się w scytyjskiego wojownika, zbierz swoją drużynę i poprowadź ją podboju i grabieży!