Opis produktu:
Walczymy na zgliszczach świata...
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w post apokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi ze sztabu jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.Celem gry jest atakowanie jednostki dowodzenia przeciwnika.
Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące na temat ich zdolności Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką.
Cztery kolory Neuroshimy
Wewnątrz pudełka znajdują się cztery podstawowe armie walczące na ruinach Stanów Zjednoczonych.
Moloch Ma wiele imion.Bestia.Stalowy Mur.Niszczyciel współczesnego świata.
Zbuntowana sztuczna inteligencja,wysyłająca na pole walki ciężką artylerię w postaci opancerzonych robotów ,których defensywę ciężko jest przebić gdy one strzelają do wroga ze wszystkiego co fabryka dała,oraz zrzucają bomby na głowy wrogów.Kiedy już zajmą pozycję będą z niej ostrzeliwać do końca.
Posterunek Ostatnia nadzieja ludzkości. Mobilne miasto wojskowe którego jedynym celem jest wojna z Molochem,i zniszczenie go. Ich mobilne jednostki partyzanckie unikają ognia Maszyn Molocha i atakują by zaraz potem przemieścić się na dogodniejszą pozycję.Są w ciągłym ruchu więc moloch nie może ich zbombardować jak reszty
Borgo Mutanci.Dzieci atomu. Owoce hodowli Molocha mają wiele nazw.
Armia mutantów zgromadzona pod sztandarem biohazardu.
Szybsi ,silniejsi,i groźniejsi od ludzi oraz maszyn to oni zaludniają dawne ziemie ludzkości jako nowa rasa.
Dzięki nadludzkiemu refleksowi zawsze uderzają pierwsi,a ilością nadrabiają za swoje straty w ofensywie.
Hegemonia Dawny Meksyk. Kraina bezprawia i gangów.
Po apokalipsie zostali tylko twardzi. Ale to tam są najwięksi twardziele.
Najlepsi są w walce i tym się zajmują,wiedzą jak przywalić.
Ich atak potrafi zagrozić nawet opancerzonym maszynom Molocha.
Nauroshima Hex 3.0 -co znajdziecie w pudełku?
- plansza
- 35 żetonów armii Posterunku,
- 35 żetonów armii Molocha,
- 35 żetonów armii Hegemonii,
- 35 żetonów armii Borgo,
- 8 znaczników armii,
- 8 znaczników ran,
- 4 liczniki obrażeń,
- 55 kart z hexogłówkami,
- instrukcja
Wiek: >8 lat
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 45-90 minut