Opis produktu:
Rodzinna gra o zezowatym szczęściu.
Cel gry: być pierwszą drużyną, która dotrze do mety!
Cechy gry:
- Timer wskazuje ile czasu pozostało na rysowanie/odgadywanie.
- Duża plansza do gry pełna pułapek.
- 162 zadania w 3 kategoriach: Przedmioty, Miejsca i Rozrywka.
- Kostka wskazuje ile pól nalerzy przesunąć pionek.
- Duży notes, aby można było ładnie rysować.
- 3 poziomy trudności: Łaty, Średni, Trudny.
Przygotowanie do gry:
- Umieść plansze do gry na środku stołu.
- Umieść okulary oraz wymienne soczewki w pobliżu planszy do gry.
- Potasuj karty i umieść zdaniami do dołu, na środku stołu.
- Umieść kostkę do gry, oraz timer w miejscu dostępnym dla wszystkich.
- Uściądzcie do okoła planszy w drużynach.
- Przypiszcie jeden pionek do każdej drużyny.
- Ustawcie pionki na polu Start.
Jesteście gotowi na przygodę!
Rozgrywka:
Drużyna z najmłodszym zawodnikiem rozpoczyna grę, przekazując timer sąsiedniej drużynie.
Z pośród drużyny gracze wyrabiają tego który jako pierwszy będzie rysował. Wybrany gracz, ciągnie kartę, rzuca kostką i przesuwa pionek o tyle pól ile wskazała kostka. Kolor pola, wskazuje które hasło i jaki kolor soczewek będzie użyty podczas rysowania.
W grze dostępne są trzy typy soczewek, Zielone - łatwe, Żółte - średni stopień trudności, Niebieskie - trudne.
Gracz który będzie rysował, ciągnie kartę zawsze z wierzchu banku, i informuje o kategorii (przedmiot, rozrywka, lub miejsce), sprawdza (nie czytając na głos) co będzie rysował I obwieszcza limit czasu (15/30/45 sec). Następnie odkłada kartę (zakrytą) obok planszy. Następnie zakłada okulary i chwyta ołówek! Od tego momentu uruchamiany jest timer i
mierzony czas!
Gracz rysuje, drużyna odgaduje -> proste? Pytanie czy uda się tego dokonać nim upłynie czas?
Nie ma gadania ani mruczenia podczas rysowania!
Nie można rysować liter/cyfr
Podczas rysowania nie można zdejomować okularów, ani zmieniac pozycji (trzeba siedzieć).
Hej - jesteśmy genialni i odgadliśmy hasło!
Super - jeżeli twoja drużyna odgadła hasło, i zrobiła to w limicie czasu, rysujący rzuca kostką - przesuwa pionek, kolej
przechodzi na kolejną drużynę.
Hej - nie udało nam się :(...
- trudno - wasza kolejka minęła, może będzie lepiej następnym razem?
Pola specjalne na planszy :
- Wybierz kolor soczewek (i odpowiednią trudność hasła) w których chcesz się sprawdzić.
- Rysuj przy użyciu drugiej ręki (lewej ręki gdy jesteś praworęczny, lub prawej gdy jesteś leworęczny).
- Rysuj bez okularów!
- Pomiń swoją kolejkę (tura przechodzi na następną drużynę).
Koniec gry:
Pierwsza drużyna która dotrze do METY wygrywa grę.
Zawartość pudelka:
1 plansza do gry
4 pionki
1 Okulary Czary Mary
1 zestaw zielonych soczewek / łatwe
1 zestaw żółtych soczewek /średnie
1 zestaw niebieskich soczewek /trudne
1 kostka
1 timer
1 bloczek do rysowania
2 ołówki
54 karty (162 zadania z limitem czasowym)
Liczba graczy: 4 - 16
Wersja językowa Polska
Wiek: od 7 lat.