Opis produktu:
Spirit Island - Wyspa po której kroczą legendy
W najdalszych zakątkach świata które znamy tylko z legend magia nadal istnieje,świat jest nią wypełniony poprzez duchy drzemiące w niebie ,ziemi , wodzie ,oraz innych formach natury.
Podczas gdy wielkie mocarstwa europy rozszerzają swe terytoria coraz dalej,
nieuchronnie dotrą również tam gdzie duchy natury nadal dzierżą władze
- a kiedy to się stanie sama ziemia będzie walczyć po stronie ludów które na niej żyją przeciw najeźdźcom.
spirit Island - O grze
Spirit Island jest strategiczną grą kooperacyjną w której będziecie bronić swojej wyspy przed Najeźdźcami.
Gracze się w rolę różnych duchów które opiekują się tą ziemią,
każdy z unikalnymi zdolnościami swego żywiołu.
W każdej turze zaczyna się od Fazy Mocy
- gracze jednocześnie wybierają które ze swoich Kart Mocy
wydając na nie Energię. Używanie kombinacji Kart Mocy w odpowiednich kombinacjach
z elementami naszych duchów pozwala uzyskać specjalne efekty.
Szybsze Moce od razu osiągają rezultat nim Najeźdźcy zaczną siać spustoszenie ale
inne Moce są wolniejsze ,wymagają przewidywania i planu by użyć ich efektywnie.
W Fazie Duchów Gracze odzyskują energię ,i wybierają jak chcą się Rozwijać.:
odzyskiwać zużyte Karty Mocy,poszukiwać nowych Mocy,lub rozprzestrzeniać swoją Obecność na nowe obszary wyspy.
Spirit Island - Powstrzymaj najeźdźców nim zniszczą wyspę
Ludzie z zewnątrz tylko niszczą naszą wyspę...
Najeźdźcy rozprzestrzeniają się po wyspie w ustalony sposób.
W każdej turze eksplorują tereny, aby w kolejnej zacząć je zasiedlać.
Turę później zaczynają siać spustoszenie
,oraz atakują rdzennych mieszkańców w próbie podboju tego terenu.
Wyspiarze walczą z Najeźdźcami kiedy zostają zaatakowani oraz udzielają Duchom
innej pomocy,ale nie zawsze tak jak tego chcemy. Niektóre Moce działają poprzez
Wyspiarzy pomagają im np Wygnać Najeźdźców ,lub przywrócić obszarom ich naturalny stan.
Gra rozwija się szybko w miarę jak wzmaga się Obecność Duchów szukających coraz potężniejszych
Mocy ,podczas gdy Najeźdźcy nie ustają w wysiłkach kolonizacji wyspy.
Każda tura reprezentuje mniej więcej 1-3 lat w alternatywnej historii wyspy.
Na początku gry wygrana wymaga zniszczenia wszystkich Osiedli Najeźdźców na planszy
ale z postępem gry zaczynają oni odczuwać Strach przed Duchami co czyni zwycięstwo prostszym.
Najeźdźcy którzy się boją będą uciekać nawet jeżeli Osiedla i Miasta nadal stoją.
Porażka duchów następuje gdy jakikolwiek Duch zostaje zniszczony,bądź gdy wyspa zostaje zanieczyszczona
w całości przez Najeźdźców bądź Talia Najeźdźców kończy się przed osiągnięciem zwycięstwa.
Gra wprowadza rożne mocarstwa najeżdżające wyspę(Wielka Brytania bądź Francja).
Każde na swój sposób zmienia grę ,oferując inne ścieżki ,bądź utrudnienia w czasie gry.
Spirit Island - Zawartość Pudełka
- 1 Plansza Najeźdźców
- 4 Plansze Wyspy
- 8 Plansz Duchów
- 4 Plansze Scenariuszy
- 3 Plansze Przeciwników
- 36 Kart Pomniejszych Mocy
- 22 Karty Większych Mocy
- 32 Karty Unikalnych Mocy
- 2 Karty Zarazy
- 15 Kart Strachu
- 15 Kart Najeźdźców
- 8 Kart Pomocy
- 4 Karty Postępu Mocy
- 2 Separatory Poziomu Terroru
- 3 Znaczniki Przeciwników
- 40 Odkrywców
- 32 Osad
- 20 Miast
- 38 Znaczników Zarazy
- 36 Wiosek Dahan
- 52 Żetony Obecności
- 12 Znaczników Jednorazowych Zdolności
- 20 Znaczników Strachu
- 32 Znaczniki Energii
Wiek: 13+
Liczba graczy: 1-4 osób
Czas gry: 90-120 Min
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024