Opis produktu:
Akcja Wicehrabiów Zachodniego Królestwa rozgrywa się w czasie malejącego znaczenia władzy królewskiej, około 980 r. n.e.
Przedkładając pokój nad dobrobytem, nasz niegdyś potężny Król zaczął przekupywać wrogów złotem i ziemią w zamian za odstąpienie od walki.
Ale pokój nigdy nie trwa wiecznie. Wraz z rosnącym ubóstwem wielu poddanych utraciło wiarę w zdolności przywódcze króla i rozpoczęło
poszukiwania sposobu na uniezależnienie się od korony.
Także i nasza przyszłość (nie da się ukryć: dobrze znanych rojalistów) jest niepewna.
Jako wicehrabiowie musimy postępować mądrze i zdecydowanie.
Pozostajemy lojalni, ale pozyskanie względów poddanych jest niezwykle istotne na wypadek nagłej zmiany układu sił.
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa to zaawansowana strategiczna gra planszowa autorstwa Shema Philipsa i S. J. Macdonalda, z pięknymi grafikami Mihajlo Dimitirevskiego. Gra przeznaczona dla 1 - 4 osób w wieku 12+. Polskie wydanie od Portal Games.
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa to nowa samodzielna gra strategiczna z serii Zachodnie Królestwa autorstwa Shema Phillipsa i S.J. Macdonalda. Gra ma modułową planszę, wykorzystuje mechanikę rondla akcji i daje możliwość punktowania na wiele sposobów podczas asymetrycznej rozgrywki.
Seria gier planszowych Zachodnie Królestwa to jedne z najlepszych eurogier wydanych w ostatnich latach, wysoko notowane w rankingach zaawansowanych gier planszowych.
O grze
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa to kolejna gra od Shema Philipsa z podbijającej serca graczy serii Zachodnich Królestw, wyróżniającej się średniowieczną tematyką, intuicyjną mechaniką zarządzania robotnikami i charakterystyczną piękną oprawą graficzną.
Wicehrabiowie są kolejną podstawową wersją gry z tej serii, która do rozegrania pełnej partii nie wymaga komponentów z żadnego z wcześniej wydanych tytułów.
W
Wicehrabiach Zachodniego Królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa (PZ) na koniec gry. Punkty zdobywa się stawiając Budynki, przepisując Manuskrypty, pracując w Zamku oraz włączając w Lenno nowe ziemie. Gracze rozpoczynają rozgrywkę z grupą Mieszczan, ale natychmiast ruszają na poszukiwania ludzi o talentach bardziej pasujących do ich zamierzeń. W każdej turze gracze będą podróżować przez królestwo, szukając sposobności na zwiększenie swoich wpływów wśród poszczególnych warstw społeczeństwa. Gra kończy się, gdy Królestwo zubożeje lub osiągnie dobrobyt - a nawet jedno i drugie równocześnie!
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa - Kolejna samodzielna gra z serii Zachodnie Królestwa autora Shema Philipsa osadzona w średniowieczu, zawierająca mechanikę rondla akcji
- Możliwość punktowania na wiele różnych sposobów podczas asymetrycznej rozgrywki: stawianie budynków, przepisywanie manuskryptów, nadawanie lenn i pracę w zamku
- Przepiękne komponenty będące wizytówką serii Zachodnich Królestw, w tym imponująca modułowa plansza, a także centralnie położony zamek
Zawartość:
- 4 znaczniki Korupcji
- 4 znaczniki Cnót
- 50 Srebrników
- 80 Robotników (po 20 w każdym kolorze)
- 4 Wicehrabiów (po 1 w każdym kolorze)
- 12 Domów Gildii (po 3 w każdym kolorze)
- 12 Faktorii (po 3 w każdym kolorze)
- 12 Warsztatów (po 3 w każdym kolorze)
- 72 zasoby w 3 rodzajach:
- 24 Kałamarze
- 24 sztuki Złota
- 24 sztuki Kamienia
-1 Zamek
- 1 znacznik Pierwszego Gracza
- 35 Manuskryptów
- 4 plansze Gracza
- 5 części planszy Głównej
- 68 kart Pospolitych Mieszczan
- 10 kart Znanych Mieszczan
- 32 karty Początkowych Mieszczan
- 4 karty Przychylności Kościoła
- 1 karta Pana na Zamku
- 1 karta Ubóstwa
- 1 karta Dobrobytu
- 10 kart Gracza
- 8 kart Początkowych Schematów
- 8 kart Przyszłych Schematów
- 1 karta Pomocy SI
- 4 karty Mnożenia
- 30 kart Długu
- 30 kart Lenna
- 1 instrukcja