Opis produktu:
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie.
Tych sojuszników nazywamy Rohirrimami, mistrzami koni; odstąpiliśmy im prowincję Kalenardhon, która odtąd zwie się Rohanem. Kraj ten bowiem przez długie wieki był niemal bezludnym pustkowiem. Rohirrimowie stali się naszymi sprzymierzeńcami, złożyli wiele dowodów wierności, wspierając nas w potrzebie i strzegąc północnego pogranicza oraz Wrót Rohanu.
- Faramir, Dwie wieże
Wojna zbliża się wielkimi krokami, dla świata ludzi nadszedł czas walki.
Cienie Rohanu wydłużają się, obejmując już nie tylko Rohan i Gondor ale również od najdalszych puszcz Fangornu po przerażające ruiny Osgiliath.
Walczyliście już z krwiożerczymi najemnikami,panoszącymi się po królestwach, wypełniając rozkazy tajemniczego mistrza. Nadszedł czas, aby stanąć do walki i zniszczyć całe to zło w zarodku nim urośnie w siłę stając się nie do zatrzymania!
Zarzewie Wojny - dzielni towarzysze
Gdy najemnicy niszczą tereny Gondoru i Rohanu, niezbędna będzie drużyna odważnych bohaterów która powstrzyma najeźdźców oraz rozproszy ciemności które zalegają nad krainą. Szczęśliwie
rozszerzenie Zarzewie Wojny wprowadza sześcioro nowych postaci gotowych walczyć w obronie ludzi,z których każda wnosi do zespołu nowe unikatowe zdolności które pomoga im w walce i nie tylko.
Pierwszym z nowych bohaterów, jest Beorn - tajemniczy zmiennokształtny który swego czasu udzielił pomocy kompani Dębowej Tarczy podczas podróży do Ereboru.
Beorn związany głęboko z przyrodą woli towarzystwo dziczy od ludzi.
Wyróżnia go niesamowity zmysł zawiadowcy oraz dar do odnajdywania bezpiecznej drogi podczas niebezpiecznych podróży przez Śródziemie.
Jednak zdolnością z której jest najbardziej znany jest jego zdolność zmiany kształtu w olbrzymią bestię, o wielkiej sile. Używaj podstawowej umiejętności Beorna by odnaleźć wewnątrz talii kartę Pierwszy Beoring,która pomoże przygotować się do transformacji w Wielkiego Niedźwiedzia. W ramach tej przemiany wymieniana jest również figurka postaci i karta, co oznacza że Beorn to niemal pakiet dwa w cenie jednego jako dwaj herosi w jednym.
Pomimo swoich ograniczeń w używaniu kart przedmiotów w swojej formie niedźwiedzia Beorn jest potężnym sojusznikiem. Z 5 w statystyce siły oraz kartą Ostrych pazurów pozwoli zdawać wrogom spore straty , a Wiekowa powłoka sprawi ,że może przyjąć na siebie nawet najgorsze obrażenia. Gdy uznasz że nadszedł właściwy czas by wrócić do ludzkiej postaci ,po prostu odrzuć kartę Pierwszy Beoring z gry i dalej krocz w ludzkiej formie bez problemów.
Zarzewie Wojny - Gondor jest w Potrzebie Niezależnie od roli jaką spełniasz dla swoich kompanów, poteznego obrońcy czy mądrego przewodnika, misja jaka zeka w
Zarzewiu Wojny pozostaje niezmienna: Obronić królestwa Gondoru i Rohanu przed najeżdżajacymi je najemnikami. Kampania ze swoją fabularną częścią trwa około roku, a decyzje jakie podejmiecie w ciągu czterech pór roku będą miały znaczący wpływ na ostateczny wynik zmagań wojennych. W kluczowych momentach to Ty i Twoi sojusznicy będziecie kształtować bieg wydarzeń. Od was zależy na obronie którego z królestw skupicie swoje wysiłki. Możecie również nie brać udziału w obronie ścigając tajemniczą postać stojącą za tymi atakami.
Najemnicy nie mogą być lekceważeni. Posiadają silne zaplecze militarne i może się okazać że nawet Olifanty będą siać zniszczenie dla ich strony.
Podróżując po ziemiach Gondoru i Rohanu wiele razy postawi was naprzeciw zastępów wroga, a im dłużej pociągają za sznurki tym ciężej będzie odeprzeć ich ataki. Wiosną najemnicy nie będą w stanie zadać poważnych strat,ale im bardziej zbliżamy się do jesieni tym większe zagrożenie będą stanowić. Z każdą kolejną falą pojawiać się będą nowi przeciwnicy,bestie,a nawet Olifanty.
szykując się do bitwy Gdy wraz ze swoją drużyną będziesz krążyć pomiędzy królestwami, aby obronić je przed nieprzerwanymi zastępami wroga, w cieniu czyhać będzie mistrz manipulacji, który zrobi wszystko, aby osiągnąć swój mroczny sukces. Czy zatrzymasz pożogę?