Opis produktu:
Drodzy studenci Akademii Magii i Szachrajstwa !
Wspaniały czas Waszej nauki w Akademii Magii i Szachrajstwa dla Przebiegłych Czarodziejów i Czarownic dobiega końca, nadszedł czas najwyższy na egzamin końcowy który sprawdzi nabyte przez was umiejętności ,oraz waszą Przebiegłość!
Zasady pozostają te same jak dotychczas - aby uwarzyć wybrane Eliksiry, należy pobierać ingrediencje z podajnika w Laboratorium Eliksirów. Eksplozje wywołane przez was w czasie tego procesu okażą się bardzo użyteczne!
Spożywanie sporządzonych w czasie egzaminu Eliksirów jest nie tylko dozwolone, ale również wysoce zalecane! Należy jednak używać ich z rozwagą, aby szybciej i skuteczniej kompletować ingrediencje. To z kolei może dowieść Waszej wartości jako przyszłych Czarodziejów i Czarownic.
Egzamin dobiegnie końca po rozdaniu wystarczającej liczby żetonów biegłości za wykonane przez siebie eliksiry. Warto jednak zapamiętać, że Nagrodę dla Najlepszego Ucznia otrzyma ten,kto sporządzi podczas egzaminu najbardziej wymagające (oraz te najwyżej punktowane) Eliksiry ze wszystkich!
Powodzenia!
Albłędus Dumblendor
Dyrektor Akademii Magii i Szachrajstwa
Gra
Wybuchowa Mieszanka to gra `w kulki`, w której trzeba rozważnie planować swoje ruchy oraz z namysłem wybierać mikstury, które będziemy warzyć tak, aby uzbierać jak najwięcej punktów zwycięstwa.
Dlaczego właśnie Wybuchowa Mieszanka ? KULKI! Kto nie lubi grać w kulki? Wybierasz jeden z pięciu torów wypełnionych kulkami w czterech kolorach. Bierzesz jedną kulkę i, jeśli spowodowało to zderzenie się kulek w tym samym kolorze, te również bierzesz! Czy zaszła reakcja łańcuchowa i znowu zderzyły się kulki w tym samym kolorze? Są Twoje!
Kolorowe, solidne elementy wykonane z twardej tektury sprawią, że gra posłuży Wam przez bardzo długi czas!
Zasady po pierwszej rundzie stają się intuicyjne i gra przebiega bardzo płynnie. Z jednej strony jest pole do kombinowania, a z drugiej proste zasady pozwalają zasiąść do rozgrywki z dziećmi, które bez problemu się w niej odnajdą.
KULKI!!
Wydanie polskie.
Zawartość pudełka:
- podajnik kulek (do samodzielnego złożenia przed pierwszą rozgrywką)
- 80 kulek w 4 kolorach (i trochę kulek zapasowych)
- 15 żetonów biegłości
- 64 płytki eliksirów w 8 rodzajach
- 21 żetonów drobnej pomocy
- żeton pierwszego gracza
- 4 plansze stanowiska alchemicznego
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek:od 8 lat.
Czas gry: ok. 30 - 60 minut.