Opis produktu:
Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy
W podręczniku znajdziemy:
Poznaj sekrety Tornado Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.
Przybądź z Europy To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.
Zostań Mistrzem Sztuk Walki Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu `Judo` nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, `drzewkowy` system Sztuk walki.
Typhoon Village Nowe Pochodzenia dla graczy.
Cała prawda o pancerzu wspomaganym Kolejny temat-zmora forów internetowych i Neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.
Ujarzmij maszynę Molocha Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.
Księga Montera Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do `Wybebeszania maszyn Molocha` z pierwszego Bohatera.
Rozwiń swoją profesję Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki - gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.
Dodatek ma w sumie 128 stron, dokładnie tyle ile jego poprzednia część, Bohater ^2.
Neuroshima : Bohater ^3- opinie
Nie jesteś przekonany, czy powinieneś zakupić
Neuroshima: Bohater ^3/strong>?
Opinie o grze znajdziesz w sklepie Gandalf.
Zachęcamy naszych użytkowników do pozostawiania recenzji ulubionych (i nie tylko) produktów.
Zapoznaj się z nimi i przekonaj, że warto wejść w posiadanie nowej części Neuroshimy.
Przetestowałeś już Neuroshima : Bohater ^3 ?
Opinią koniecznie podziel się z innymi Klientami Gandalfa