Wielkie nasze zamiłowanie do gier logicznych zna każdy, kto śledzi bloga, a jedną z ulubionych serii jest Smart Games. Są to bardzo dobrej jakości łamigłówki dla dzieci, które nierzadko nawiązują do bajek lub świata zwierząt czy samochodzików. Dzisiaj będzie o ?Snow White?, czyli ?Królewnie Śnieżce? i jej siedmiu kolegach krasnalach.
Miło nam powitać nowego partnera, którym jest dystrybutor ?Artyzan? oraz sklep KreatywneMaluchy.pl, gdzie poza omawianą tutaj serią dostaniecie całą masę różnych wymyślnych klocków, zabawek interaktywnych czy mas plastycznych ? takie miejsce zaopatrzenia dla małych artystów. Zapraszamy do recenzji i odwiedzin sklepu.
?Królewna Śnieżka? to 48 wyzwań dla pojedynczego gracza w wieku 4-7 lat. W opakowaniu znajdziemy domek, krasnali, czarownicę oraz królewnę, księgę zadań, bajkę do opowiadania i pokazywania oraz instrukcje ? w kilku językach. Jest też ulotka reklamowa ? sporo nowych interesujących Smartów się pokazało, w szczególności tych przenośnych.
Pierwsze, co rzuca się w oczy to nowa mechanika i oprawa wizualna. Wcześniejsze produkty w większości bazowały na puzzlach, a tym razem mamy stojące postacie, które zajmują swoje pokoje. Dzieci będą oczarowane, ponieważ otrzymają grę, ale tak naprawdę prawdziwy domek dla lalek, ponieważ jest to stabilna konstrukcja z dachem, drabinką, oddzielonymi pomieszczeniami oraz otwieranymi na oścież okiennicami i drzwiami. Znakomite wzornictwo i użyte materiały ? dobrej jakości, mocny plastik. Przyznajemy, że robi wrażenie!
Młody Giercownik był tak zafascynowany, że córkę trzeba było uspokajać, ponieważ ona pierwsza domagała się przeglądu komponentów, a obiektyw kamery został przepędzony precz. Produkt otrzymaliśmy przed południem, planowaliśmy otwierać następnego dnia, ale dziecko biegało za nami z zabawką w rękach i upominało się, co kilkanaście minut o jego rozpakowanie.
Cztery poziomy trudności wyzwań, od startera do mastera, z podziałem na wgląd we wnętrze domostwa oraz od frontu. Naszym zadaniem będzie uzupełnianie lokatorów, aby zajmowali wybraną izbę. Informacją wskazującą nam pokój danego bohatera jest barwa okna. Zdarza się, że ludziki muszą mieszkać razem, co zostało zaznaczone symbolem plusa. Jeśli konkretnej postaci nie można umieścić w wybranym pokoju, kolorowy kwadrat będzie przekreślony krzyżykiem. Krasnale dzielą się na dwie pary, czyli nierozłączne dwójki oraz trzy samotne skrzaty. Jest to istotne podczas wyboru izby.
http://mlodygiercownik.pl/2017/11/19/recenzja-gry-snow-white/