Opis produktu:
Paper Tales
Był taki czas, dawno, dawno temu, kiedy po Ziemi chodziło mnóstwo fantastycznych stworzeń, a świat targany był przez nieustające heroiczne wojny. Paper Tales są ostatnim zachowanym reliktem tych zapomnianych czasów. Nadeszła chwila, by ponownie otworzyć tę księgę i uwolnić legendarne wieki!
Przeżywaj fantastyczne wieki wielkich walk i ekspansji w Paper Tales. Zmieniaj kombinacje swoich poddanych i fantastycznych istot na podstawie swoich osiągnięć oraz ich wieku, bo wszystko przemija z czasem, nawet magiczne stworzenia i wielcy herosi! Napisz nową legendę o prawowitym władcy, który przyniósł jedność rywalizującym królestwom.
Bardziej szczegółowo — Paper Tales jest grą karcianą, w której gracze wykładają karty jednocześnie. W każdej turze gracze przygotowują od czterech do pięciu jednostek, które następnie rekrutują do swojego królestwa — zakładając, że mogą za nie zapłacić. Wybory te określają zdolność graczy do zwycięstw w bitwie, generowania dużych dochodów, konstruowania budynków dających nowe możliwości i zdobywania punktów legendy. Musisz jednak pamiętać, że miejsce w twoim Królestwie jest ograniczone, a Jednostki będą przemijać w nieubłaganym upływie czasu.
Stwórz kompleksową strategię, dostosuj kształt swojej krainy zgodnie z możliwościami i ograniczeniami, a dokonasz wielkich osiągnięć!
Zawartość:
- 1 Tor punktacji
- 1 drewniany znacznik Czasu
- 30 Monet o wartości 1
- 10 Monet o wartości 5
- 30 znaczników Przemijania
- 5 Kart Pomocy Gracza
- 5 drewnianych znaczników punktacji
- 25 kart Budynków
- 81 kart Jednostek
Wiek: 12+
Ilość graczy: 2-5
Czas: 30 min
Carta Impera Victoria
Carta Impera Victoria to gra CIVilizacyjna oraz dyplomatyczna, w której rozwijasz swój naród. Zdobądź jako pierwszy hegemonię w jednej z domen, aby tworzyć historię, ale nie spuszczaj oczu ze swoich przeciwników. Tworzenie tymczasowych sojuszy może być najlepsze, aby zapobiec triumfowi innego gracza... i pamiętaj, niekiedy atak jest najlepszą obroną!
Bardziej szczegółowo — gracz wygrywa, gdy osiągnie hegemonię w jednej z domen. Jeśli tak się nie stanie i nie będzie więcej kart do dobrania, gra się kończy, a gracze podliczają większości w każdej z domen, czym punktują, aby określić zwycięzcę.
CIV obejmuje sześć obszarów konkurencji (domeny): armię, religię, ekonomię, naukę, kulturę i utopię. 104 karty w grze są podzielone na trzy wieki, które reprezentują naturalną ewolucję globalnej cywilizacji na osi czasu, ale karty każdej z domen nie są podzielone równo. Na przykład, po zakończeniu drugiego wieku, jeśli jeszcze nie osiągnąłeś hegemoni w religii, czas pomyśleć o innej strategii.
Każda domena daje inną moc. Istnieją również różne rodzaje tych mocy, dwa poziomy efektów stałych i jeden efekt odrzuconej karty dla każdej domeny. Wykorzystanie kombinacji tych mocy będzie konieczne, aby być pierwszym, który osiągnie hegemonię — ale użycie tych mocy jest również sposobem, aby powstrzymać innych zawodników przed zwycięstwem.
Będziesz potrzebował wszystkich swoich umiejętności dyplomatycznych, aby uzyskać pomoc od innych i zapobiec wygranej innego gracza. Dzisiejszy przyjaciel może być jutrzejszym wrogiem, więc uważaj na resztę i pomyśl, która kombinacja mocy może doprowadzić do niespodziewanego zwycięstwa! Bądź pierwszy, który z niej skorzysta!
Gra zawiera zasady gry 1 na 1, gry zespołowej 2 na 2 i gry dla 3-4 graczy.
Zawartość:
- 4 planszetki
- 1 moneta kultury
- 104 karty
Wiek: 8+
Ilość graczy: 2-4
Czas: 20 min
końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024