SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra RPG Zew Cthulhu: Bezimienna groza Black Monk

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

Producent Black Monk
Wiek >15
Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
  • Wysyłamy w 24h - 48h

Opis produktu:

Sześć scenariuszy pełnych niespotykanej dotąd grozy mitów Cthulhu!
Najstarszą i najsilniejszą emocją ludzkości jest strach, a najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.

H.P. Lovecraft

Mity Cthulhu prezentują... los zdecydowanie gorszy niż śmierć - w sześciu wydaniach.
W tej opowieści nie będzie ghuli, istot z głębin ani żadnych bestii, których imiona zostały spisane w mrocznych księgach. Te horrory nie mają imion - lecz nadal są częścią mitów Cthulhu - w swej całej przerażającej okazałości. Z czymś takim Badacze nie spotkali się jeszcze nigdy, więc lepiej niech mają się na baczności...

Zew Cthulhu: Bezimienna groza to zbiór scenariuszy, które przestraszą nawet najbardziej zaprawionych w bojach graczy Zewu Cthulhu! W podręczniku znajdziesz aż sześć wyjątkowych przygód: Niegasnące pragnienie, Kwestia sztuki, Inne padły na miejsca skaliste, Marne szanse, Księżycowe dziecię oraz Pomiędzy. To niepowiązane ze sobą przygody, które rozgrywają się na przestrzeni dwóch stuleci: od lat 90. XIX wieku aż po czasy współczesne. Badacze i Badaczki odwiedzą brytyjskie miasteczka, Paryż, Los Angeles oraz amerykańską prowincję.

Ale! Niech pamiętają, że nieznanego należy się bać...

Niegasnące pragnienie
Suffolk, Anglia, rok 1895. Do brzegu zbliża się statek przemytników. Z pomocą mieszkańców z pobliskiej wioski Dunwich załoga rozpoczyna rozładunek. Wokół szaleje coraz silniejszy sztorm. Dunwich już dawno zostało skazane na zagładę: choć było niegdyś tętniącym życiem portem, przed stu laty większość miasta znalazła się pod wodą. Teraz zostały z niego tylko nędzne resztki. W mroku pod falami czai się wielka potęga utrzymująca przy życiu ten odłamek przeszłości. Badacze oraz przemytnicy wkraczają w echo pamiętnej nocy, która ostatecznie przypieczętuje los tego miejsca.

Kwestia sztuki
Paryż, rok 1892. Pierwsza wystawa zorganizowana przez Salon de la Rose + Croix właśnie dobiegła końca. Paryska elita zgromadziła się na pokazie sztuki, którego autorzy pragną zrewolucjonizować scenę artystyczną w całej Europie, a może i na całym świecie. Na pokaz przybyło kilku najbardziej prominentnych przedstawicieli nurtu symbolizmu, a także krytycy i patroni salonu. Sztuka i religia splatają się tu w niebezpiecznym związku. Należący do artystycznej elity Badacze lada chwila odkryją, że taki talent nigdy nie miał stać się udziałem człowieka.

Inne padły na miejsca skaliste
Amerykańska prowincja, lata 20. XX wieku. Życie mieszkańców Stowell nie jest już takie jak kiedyś. Miejscowi zaczęli się dziwnie zachowywać - niektórzy zgłębiają tajniki nauki, a inni eksperymentują z awangardową muzyką. Wydarzenia szybko wymykają się spod kontroli i mieszkańcy coraz częściej dzielą się na panów i niewolników. Kiedy wszystko zdaje się uspokajać, następuje ostatni akt i rozpoczyna się rozpaczliwa walka o przetrwanie.

Marne szanse
Crawley, stan Massachusetts, USA, rok 1932. Mieszkańcy slumsów w Massachusetts doby Wielkiego Kryzysu stają się nagle celem ataku nieznanych sił. Badacze, sami mieszkający w tych prowizorycznych zabudowaniach, starają się przezwyciężyć własne niedostatki oraz obojętność władz, by ustalić, kto lub co ich atakuje. Jeśli nie zrobią tego szybko, mogą stracić swoich bliskich. Dochodzenie zetknie ich z grozą nie z tego świata, domem istniejącym między wymiarami oraz machinacjami ludzi pozbawionych twarzy.

Księżycowe dziecię
Milton Keynes, Wielka Brytania, czasy współczesne. David Barber został zmuszony do zawarcia paktu z samym diabłem, by uratować życie syna. W ten sposób pozwolił wielkiemu złu przyjąć postać ludzkiego dziecka. W latach 90. XX wieku, w college`u, Badacze należeli do tego samego amatorskiego stowarzyszenia okultystycznego, co David. Teraz spotykają się ponownie ze względu na ich wspólną znajomą. Wkrótce staną twarzą w twarz z księżycowym dziecięciem, które wie o nich więcej, niż mogliby podejrzewać.

Pomiędzy
Los Angeles, USA, czasy współczesne. Choć Kościół Siunjata ma bardzo duże wpływy w Hollywood, stale próbuje zwalczać pogłoski, jakoby w rzeczywistości był kultem. W ramach kampanii mającej zmienić postrzeganie kościoła, jego członkowie decydują się nakręcić film fabularny stanowiący alegoryczną opowieść o swoich przekonaniach. Ekipa filmowa napotkała jednak poważne problemy: aktorka grająca główną rolę zniknęła, reżyser wycofał się z życia publicznego, a policja węszy po planie zdjęciowym. Badacze, jako wierni członkowie kościoła, mają dopilnować, by te przeszkody nie udaremniły starań ukazania wizji Siunjata całemu światu. Niezależnie od tego, czym ta wizja może się okazać...

Liczba graczy: 2-6 osób
Wiek: 16+



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: Gry od 16 lat
Ilość graczy: 2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
Gry: gry RPG
Producent: Black Monk

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Halo Wieża Lucky Duck Games Lucky Duck Games  Gry / Zabawki 108,03 zł
Dodaj do koszyka
Gra Czarny Piotruś Koci Domek Gabi TREFL TREFL  Gry / Zabawki 3,94 zł
Dodaj do koszyka
Gra w pokazywanie Kangur Kangur  Gry / Zabawki 17,48 zł
Dodaj do koszyka
Gra Spicy Portal Games Portal Games  Gry / Zabawki 38,30 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra RPG Zew Cthulhu: Bezimienna groza

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: