SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra RPG Zew Cthulhu: Mity wojny - Na krawędzi zagłady Black Monk

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

Producent Black Monk
Wiek 10-14, >15
  • Wysyłamy w 24h - 48h

Opis produktu:

Stań do walki na dwóch frontach
Szaleństwo i obłęd. Wojna sama w sobie to szaleństwo i obłęd: mówiliśmy sobie, że gorzej już być nie może. Pomyliliśmy się. Okazało się, że znaleźliśmy się między młotem a kowadłem, z jednej strony otoczeni ludzkim okrucieństwem, z drugiej zaatakowani przez coś, co nawet nie ma prawa istnieć.

Przenieście się w czas wojennej zawieruchy, by stanąć do walki na dwóch frontach: zmierzycie się nie tylko z ludzkim okrucieństwem, ale i przerażającą obojętnością mitów Cthulhu. Poznajcie rzeczywistość II wojny światowej z perspektywy Konspiratorów (cywili, partyzantów i żołnierzy), którzy powoli odkrywają, że poza straszliwa wojną, w Polsce i na świecie działają inne, mroczniejsze siły.

W Zew Cthulhu: Mity wojny - Na krawędzi zagłady znajdziecie:
opis rzeczywistości II wojny światowej oraz okupacyjnych realiów w Polsce: wszystko stworzone z udziałem historyków
nowe zawody, archetypy, umiejętności oraz tabelki broni i wyposażenia, które niejednokrotnie uratuje Wam życie podczas niebezpiecznych misji
mity Cthulhu w nowej - ale jak zawsze przerażającej - postaci
instrukcje przemiany Badaczy w Konspiratorów oraz stworzenia własnej komórki konspiracyjnej
dziesiątki porad dla graczy i Strażniczek, także do gry w pulpowym stylu
osobny, obszerny rozdział o tworzeniu scenariuszy i kampanii w dowolnym okresie II wojny światowej
zupełnie nowy, przejrzysty layout, który znajdzie się we wszystkich podręcznikach z tej serii
cztery gotowe do poprowadzenia scenariusze: Sanatorium, Wsi spokojna, Serce z kamienia, Wieże Falkemnburga

Sanatorium - Scenariusz rozpoczyna się od zadania inwigilacji centrum rekonwalescencji, jakie Niemcy budują w pobliskich górach. Oficjalne informacje raczej nie mają wiele wspólnego z prawdą - na miejscu powstaje dziwna konstrukcja z metalowych anten niewiadomego przeznaczenia. Natomiast las, który ma stać się sanatoryjnym parkiem, skrywa ponurą, sięgającą poprzedniego wieku tajemnicę...

Wsi spokojna - Konspiratorzy dostają się na teren budowy pomocniczej Wilczego Szańca, kwatery Hitlera. Korzystając z fałszywych tożsamości, mają zdobyć plany bunkra. Lokalna społeczność robi tymczasem wszystko, by sabotować konstrukcję. Nie wszystko jest tym, czym wydaje się na pierwszy rzut oka, a jedno niewłaściwe słowo lub działanie może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii.

Serce z kamienia - Niewielki oddział Armii Krajowej, do którego należą Konspiratorzy, otrzymuje nowe zadanie. W dziwnych okolicznościach ginie oficer gestapo, którego niedawno udało się zwerbować jako wtyczkę AK. Niemcy oskarżają `polskich bandytów` o zamach i zapowiadają akcje odwetowe. Konspiratorzy muszą podjąć działanie; pozostaje zbyt wiele pytań bez jasnych odpowiedzi. Czy w ostatecznym rozrachunku naprawdę trzeba decydować, co jest mniejszym, a co większym złem?

Wieże Falkemnburga - Scenariusz rozgrywa się nad jeziorem Krosino, niedaleko Złocieńca (Falkenburga), gdzie naziści wybudowali Ordensburg Krosinsee. Niemcy nie wiedzą, że tuż pod ich bokiem zagnieździli się również Konspiratorzy - polskie sokoły, które bacznie obserwują, jak uszkodzić niemiecką machinę wojenną. Otwarta struktura Wież Falkenburga pozwala na stworzenie wielowątkowej kampanii dziejącej się w kolejnych latach II wojny światowej.

Do rozgrywki w Zew Cthulhu: Mity wojny - Na krawędzi zagłady potrzebujesz jedynie Księgi Strażnika (lub dodatkowo Pulp Cthulhu, jeżeli wolisz rozgrywkę w tym klimacie). Dodatek stanowi część serii The Darkest Hour, ale nie wymaga posiadania ani znajomości podręczników z tej linii. Można go też z nimi dowolnie łączyć.



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: Gry dla 12 latków,  Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Gry: gry RPG
Producent: Black Monk

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Halo Wieża Lucky Duck Games Lucky Duck Games  Gry / Zabawki 108,03 zł
Dodaj do koszyka
Gra Czarny Piotruś Koci Domek Gabi TREFL TREFL  Gry / Zabawki 3,94 zł
Dodaj do koszyka
Gra w pokazywanie Kangur Kangur  Gry / Zabawki 17,48 zł
Dodaj do koszyka
Gra Spicy Portal Games Portal Games  Gry / Zabawki 38,30 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra RPG Zew Cthulhu: Mity wojny - Na krawędzi zagłady

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: