Anioły i demony. Sztuka rozeznawania duchów Audiobook CD Audio
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
audiobook cd
Wydawnictwo Rhetos |
Oprawa pudełko |
ISBN 9788389781932 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Takiej pozycji na rynku wydawniczym jeszcze nie było. Anioły i Demony. Sztuka rozeznawania duchów. Konferencje składające się na audiobooka prezentują analizę bytów niewidzialnych od strony biblijnej, dogmatycznej, moralnej, psychologicznej i literackiej. Specjaliści tych dziedzin, jezuici z Papieskiego Wydziału Teologicznego w Warszawie, uczą rozpoznawać i odróżniać subtelne działanie aniołów i demonów w świecie nas otaczającym.
Biblista wyjaśnia biblijne znaczenie i funkcje jakie pełnią anioły i demony w Starym i Nowym Testamencie.
Ekumenista i dogmatyk przedstawia naukę o bezcielesnych potęgach w tradycji wschodniej.
Psycholog mówi o doświadczeniu pokusy i natchnienia oraz podaje praktyczne wskazówki jak rozpoznawać głos Boga w swoim życiu.
Etyk poucza o wadze oceny drugiego człowieka słowem można czynić piekło lub niebo. Jak oceniać roztropnie i mądrze, by nie stać się źródłem niesprawiedliwości? Pomoc znajdziemy w konferencji.
Poeta analizuje wybrane wiersze o tematyce religijnej. Stare porzekadło brzmi: Nie wszystko co błyszczy jest złotem, podobnie jest w życiu duchowym, nie wszystko, co wydaje się pobożne takim jest, a to, co sprawia wrażenie niepobożnego, może odkrywać przed nami prawdę o Bogu.
Szczegóły |
Dział: | Audiobooki na CD |
Kategoria: | religia, inne |
Wydawnictwo: | Rhetos |
Oprawa: | pudełko |
Wymiary: | 140x125 |
ISBN: | 9788389781932 |
Wprowadzono: | 27.06.2018 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.