SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Największe wpadki rekinów biznesu Audiobook CD Audio

Część IV - Zmęczone marki

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

audiobook cd

Lektor
Wydawnictwo Audioclub.pl & Bellona
Oprawa pudełko
ISBN 978-83-60339-48-0
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald`s miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Audiobooki na CD
Kategoria: literatura faktu i reportaż
Wydawnictwo: Audioclub.pl & Bellona
Oprawa: pudełko
Wymiary: 145x205
ISBN: 978-83-60339-48-0
Lektor: Marcin Styczeń
Wprowadzono: 27.05.2009

Audiobookowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - Audiobook cd - Największe wpadki rekinów biznesu Audiobook CD Audio, Część IV - Zmęczone marki

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: