Szaman morski Audiobook CD Audio
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
audiobook cd
Lektor |
Wydawnictwo Qes Agency |
Oprawa pudełko |
ISBN 9788366044012 |
Opis produktu:
Karol Olgierd Borchardt, kapitan żeglugi wielkiej, najbardziej znany i ceniony polski pisarz marynista. Popularność swoich utworów zawdzięcza lekkiej formie opowiadań, zabarwionych humorem, wzbogaconych dawką wiedzy historycznej, znajomością tradycji i zwyczajów morskich. Posiadał niezwykłą umiejętnością narracji, właściwą mistrzom gawędy.
`Szaman morski` to 31 opowiadań - anegdot, w większości poświęconych kapitanowi żeglugi wielkiej Eustazemu Borkowskiemu. Są one pretekstem do ukazania historii siedmiu przedwojennych polskich transatlantyków. W książce pojawiają się również inni, słynni kapitanowie: Mamert Stankiewicz, Zdenko Knoetgen, Edward Pacewicz.
Sam kapitan Borkowski dowodził `po królewsku` polskimi transatlantykami: SS `KOŚCIUSZKO`, SS `PUŁASKI`, MS `PIŁSUDSKI` i MS `BATORY`.
Był postacią niepowtarzalną w historii `polskiego morza`, niezwykle barwną, owianą legendą. Określany jako kapitan Siedmiu Mórz, wielki aktor, zaklinacz oceanu. Człowiek, któremu morza były łaskawe. Posiadał szósty zmysł
i niesamowite szczęście. Szedł przez życie z dewizą `To co daje nam szczęście nie jest fikcją`.
Melodie utrwalają w pamięci to, co się oficjalnie nazywa podwieczorek
u kapitana. Prawie każdy z obecnych dziwi się w duchu: kim jest ten człowiek. Kapitanem Wielu z pasażerów spotkało w swoim życiu co najmniej kilku kapitanów, ale ten jest chyba kimś innym, chyba - Szamanem Morskim?
Czyta Adam Szyszkowski
Czas trwania: 10 godz. 36 min.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.